Hormonoterapia raka piersi - znaczenie prawidłowego odżywiania [ONLINE]

Hormonoterapia jest ważnym elementem leczenia skojarzonego raka piersi hormonozależnego.
W odróżnieniu od chemioterapii zazwyczaj nie powoduje skutków ubocznych znacznie obniżających jakoś życia (zmiany smaku, wymioty, biegunki), jednakże jest obarczona ryzykiem wystąpienia zaburzeń metabolicznych. Świadomość i wiedza o możliwych powikłaniach pozwala odpowiednio wcześnie zareagować i wdrożyć odpowiednie działania profilaktycznie. Jednym z najważniejszych narzędzi jest spersonalizowana dietoterapia.

Plan webinaru:

1. Hormonoterapia jako metoda leczenia raka piersi.

2. Znaczenie prawidłowo zbilansowanej diety w trakcie leczenia.

3. Skutki uboczne a zalecenia żywieniowe.

4. Dietoprofilatyka - na co zwrócić uwagę?

5. Odchudzać czy nie odchudzać? - oto jest pytanie.

Webinar odbędzie się za pośrednictwem wideotransmisji na żywo. Organizator szkolenia utworzy uczestnikowi dedykowane konto serwisu google.com i przekaże drogą mailową dane do logowania (wraz z instrukcją), za pośrednictwem którego uczestnik będzie mógł wziąć udział w webinarze. Konto zostanie usunięte przez organizatora wydarzenia bezpośrednio po zakończeniu kursu.

Każdy uczestnik otrzymuje imienny certyfikat w formie elektronicznej. Istnieje możliwość otrzymania certyfikatu w formie papierowej (dopłata 20 zł + wysyłka).

Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania webinaru z przyczyn od siebie niezależnych. W takim przypadku organizator dokona zwrotu całości opłaty wniesionej przez uczestnika na podane przez niego konto bankowe.

Termin webinaru

19 stycznia 2023

Cennik webinaru

Koszt webinaru

Podana kwota jest ceną brutto.

Nie można zpisać się już na ten webinar ponieważ upłynął termin rekrutacji.