Szkolenia

Psychologia w dietetyce

Zajęcia prowadzone w formie warsztatu. Dzięki nim dietetyk nabierze praktycznych umiejętności prowadzenia efektywnej komunikacji i nawiązania dobrej relacji z pacjentem.

Rola diety w schorzeniach tarczycy

Od kiedy otyłość stała się pandemią, duży nacisk kładzie się na szukanie przyczyn jej powstawania. Wiele z badań nad otyłością poświęca uwagę tarczycy, ponieważ gruczoł ten w...

Praktyczne aspekty prawne w zawodzie dietetyka

Prawo w zawodzie dietetyka jest nieodzownym elementem prawidłowego wykonywania tej profesji. Jednak niejasne oraz liczne regulacje prawne sprawiają duże problemy interpretacyjne.

Alergia pokarmowa w praktyce dietetyka

Wiedza zdobyta w trakcie szkolenia, umożliwi lepszą współpracę uczestników zarówno z chorymi uczulonymi na pokarmy, jak i z lekarzami.

Znaczenie żywienia w kontekście płodności

Coraz częściej analizie poddawany jest sposób żywienia par, które pomimo wieloletnich starań nie doczekały się potomstwa.

Postępowanie dietetyczne w niedożywieniu

Niedożywienie to jednostka chorobowa, która coraz częściej pojawia się u pacjentów w trakcie leczenia choroby, chorób przewlekłych.

Rola dietetyka w szpitalnym zespole żywieniowym

Szkolenie obejmuje zakres działań dietetyka z szpitalnym zespole żywieniowym, udział w planowaniu żywienia do i pozajelitowego.

Dietoterapia i żywienie kliniczne w onkologii

Szkolenie z zakresu dietoterapii i żywienia klinicznego w trakcie leczenia onkologicznego pacjenta

Dietetyka w aspekcie żywienia zbiorowego

Szkolenie pozwoli przybliżyć wiedzę na temat zasad żywienia w zakładach żywienia zbiorowego typu dom pomocy społecznej czy szpital.

Żywienie w okresie okołoprzeszczepowym szpiku i chemioterapii

Przeszczep szpiku jest niejednokrotnie jedyną metodą leczenia chorób rozrostowych krwi.