Szkolenia

Dietetyka w aspekcie żywienia zbiorowego

Szkolenie pozwoli przybliżyć wiedzę na temat zasad żywienia w zakładach żywienia zbiorowego typu dom pomocy społecznej czy szpital.

Praktyczne aspekty prawne w zawodzie dietetyka

Prawo w zawodzie dietetyka jest nieodzownym elementem prawidłowego wykonywania tej profesji. Jednak niejasne oraz liczne regulacje prawne sprawiają duże problemy interpretacyjne.

Dietoterapia i żywienie kliniczne w onkologii

Szkolenie z zakresu dietoterapii i żywienia klinicznego w trakcie leczenia onkologicznego pacjenta.

Żywienie w okresie okołoprzeszczepowym szpiku i chemioterapii

Przeszczep szpiku jest niejednokrotnie jedyną metodą leczenia chorób rozrostowych krwi.

Żywienie pacjentów po zabiegach bariatrycznych

Otyłość jest chorobą przewlekłą, nieskutecznie leczona powoduje wzrost odsetka chorych na otyłość III stopnia.

Psychologia w dietetyce

Zajęcia prowadzone w formie warsztatu. Dzięki nim dietetyk nabierze praktycznych umiejętności prowadzenia efektywnej komunikacji i nawiązania dobrej relacji z pacjentem.

Rola diety w schorzeniach tarczycy

Od kiedy otyłość stała się pandemią, duży nacisk kładzie się na szukanie przyczyn jej powstawania. Wiele z badań nad otyłością poświęca uwagę tarczycy, ponieważ gruczoł ten w...

Alergia pokarmowa w praktyce dietetyka

Wiedza zdobyta w trakcie szkolenia, umożliwi lepszą współpracę uczestników zarówno z chorymi uczulonymi na pokarmy, jak i z lekarzami.

Znaczenie żywienia w kontekście płodności

Coraz częściej analizie poddawany jest sposób żywienia par, które pomimo wieloletnich starań nie doczekały się potomstwa.

Postępowanie dietetyczne w niedożywieniu

Niedożywienie to jednostka chorobowa, która coraz częściej pojawia się u pacjentów w trakcie leczenia choroby, chorób przewlekłych.

Rola dietetyka w szpitalnym zespole żywieniowym

Szkolenie obejmuje zakres działań dietetyka z szpitalnym zespole żywieniowym, udział w planowaniu żywienia do i pozajelitowego.